Oczekuj więcej, mierz wyżej!
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie efektywna komunikacja stanowi kluczowy element
sukcesu zarówno w sferze osobistej, jak i zawodowej. Jednakże, nie brakuje wyzwań, które
mogą utrudniać ten proces. Od nadmiaru informacji po różnice pokoleniowe, problemy w
komunikacji mogą prowadzić do nieporozumień, konfliktów i utraty efektywności.
Wykorzystujemy i uczymy między innymi stosowania narzędzi typu Extended Disc,
elementów mediacji, znaczenia i mocy statusów, zarządzania inteligencją emocjonalną oraz
podejścia prowokatywnego w komunikacji.
Z naszymi klientami koncentrujemy się na najważniejszych dla nich trudnościach i szukaniu
adekwatnych rozwiązań min. w obszarach:
1. Łamania schematów w komunikacji, czyli jak przykuć uwagę rozmówcy, zapisać się w jego
pamięci jako profesjonalny, kompetentny i ciekawy człowiek/ekspert w...
2. Jasności i spójności w przekazie, gdzie największym wyzwaniem jest używanie
dokładnych i dopasowanych do odbiorcy sformułowań.
2. Utrzymania koncentracji w erze ciągłej i natychmiastowej komunikacji, przeciążenia
informacjami i rozproszonych bodźców.
3. Niedostatecznego słuchania wynikającego z koncentracji na własnych myślach i celu, a
także braku zdolności do wczucia się w perspektywę drugiej osoby.
4. Trudności związanych z komunikacją międzypokoleniową tj. różnic w sposobach
wyrażania się i interpretowania komunikatów oraz braku świadomości i/lub ignorowania
potrzeb.
5. Umiejętności zarządzania emocjami podczas komunikacji, a także reagowania w sposób
konstruktywny i rozwiązywania problemów w sytuacjach stresowych.
6. Adaptacji do różnych stylów komunikacji – jej brak może stanowić trudności w
dostosowywaniu się do poszczególnych sytuacji i ich kontekstów.
7. Świadomości własnego ciała i komunikatów jakie wysyła do rozmówcy. Czyli co powiedziało
Twoje ciało pomimo że chciałeś to ukryć
Projekt i wykonanie: Q Design
Zadzwoń do nas
663 720 510
Napisz do nas
2.14/00356/2024